Alla inlägg den 30 april 2009

Av annica hedlund - 30 april 2009 13:11


jag har nu gjort mitt livs första inkomst deklaration! spännande va? ne inte särskilt. gjorde bara avdrag på resa, då jag bodde hos pappa till i höstas. men det ser ut som om jag kommer få tillbaka ett 5 siffrigt belopp. det tycker jag om!! :D rippe tycker nog också om det.. en dressyrsadel kanske? eller så ett meeting till hösten? eller så lägger vi dem på hög tills jag hittar en transport jag vill ha. jaja, nu ska jag sticka och möta upp frida. Tjooohej!

Av annica hedlund - 30 april 2009 12:22


snart ska jag träffa lilla frida! det ska bli så kul, var typ evigheter sen sist. måste ha varit när lilla frida fyllde 20?

på tok för längesen. vi har varit på väg ut flera gånger men jag ska ju alltid jobba! :/ men men, vi ska träffas nu snart iaf.


planer för kvällen? nja, för ovanlighetens skull jobbar jag imorgon! så blir lugnt med emils släkt ikväll. men ska försöka vara rolig med alla barnen. ;D Hoppas ni får en trevlig kväll vid någon brasa, för de ska jag ha!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards