Alla inlägg den 3 november 2009

Av annica hedlund - 3 november 2009 21:27


efter 3 dagar kan jag konstatera att jag aldrig aldrig aldrig ALDRIG ska ha torv i mitt stall! det ser bara smutsigt ut och det är klumpigt och förjävligt rent ut sagt. det är verkligen hemskt att mocka med också.

dock blir rippe inte lika smutsig som jag trodde han skulle bli. det hade kanske varit värre om han varit skimmel?

Av annica hedlund - 3 november 2009 08:44


sitter nu hos min pappa, sov över här i natt. går igenom en massa kartonger som står staplade på varandra. helt sjukt vad mycket skräp jag har som bara ligger! ganska roligt är det också att gå igenom vissa kartonger som innehåller teckningar som man gjorde när man va liten, bläddra i gamla block, hitta gamla leksaker, osv. finns ju en del som fortfarande ska sparas, men en hel del slängs, samt att en del tänkte jag sälja iväg. säljer man sakerna så får man iaf inte dåligt samvete över att man slänger helt användbara saker bara för att man själv inte vill ha dem.

nu blir det frukost, sen ska jag fortsätta gå igenom kartongerna.



Ovido - Quiz & Flashcards