Alla inlägg den 16 november 2009

Av annica hedlund - 16 november 2009 16:31


ett helt inlägg om denna resturang kedja. få förunnat. jag gick dit idag för att få i mig en middag. beställer chicken nuggets och frågar om jag inte kan få en bea dipp istället för den där äckliga sötsura. jo det var inga problem. så nästa gång vet jag i vilken jag ska gå till, man får nämligen inte välja för vissa kassörskor...(heter det så?)

varpå när jag sitter och väntar på mina nuggets jag märker att de har riktigt bra musik som spelas! så då blev jag ännu gladare. sen när min mat var slut och mest bara sitter och fördriver tiden och sörplar på min cola och läser lite på det där pappret man får maten på så ser jag att det ska stå något på andra sidan. vänder då på detta och där är det en lista på vad allt innehåller, kalorier och sånt. så jag har lärt mig att en fanta innehåller mer kalorier än en cola. och att en muffins innehåller 560 (ja ni ser rätt!!) kalorier!!!!! helt sjukt. helt sjukt. jag kommer nog aldrig mer att äta en sådan. helt sinnes sjukt mycket. nu ska jag ut och kränga ett matbord eller två, så folk kan sitta hemma och äta. hej svejs!

Ovido - Quiz & Flashcards