Alla inlägg den 27 november 2009

Av annica hedlund - 27 november 2009 18:34


Jag glömde kolla tiden till stallet idag, men det är skit halt ute! Så jag tror inte att jag slog tiden... Bättre lycka nästa gång?


Har nu kommit hem och ska till o börja packa min väska. Imorgon åker jag o e ner till stockholm. Beräknar komma hem igen på tisdag någon gång. Dagarna ska fyllas med saker jag känner för just då.

Vad jag kommer känna för just då, är nog mestadels shopping och god mat! Ska bli så skönt att komma bort. Blir ett besök till globen horse show på söndag kväll också.

Men ett steg i taget. Nu skall det packas!

tjao oajt

Av annica hedlund - 27 november 2009 15:51


jag har precis avslutat mitt storkok av pannkakor! jag har stekt pannkakor på 2liter mjölk. det låter inte så mycket. men tro mig det är helt sjukt mycket! under tiden konstaterade jag att det är sjukt jobbigt att ha en stor familj... men att bara vara två vuxna + tre barn + två lunchlådor det är att laga mat till sju personer!! mycket...

jag kommer nog att hålla mig till ett barn. på sin höjd!

 

Nu blir det dagens motion till stallet, vet inte hur långt det är.. men sist jag gick hem tog det 45min, och då surrade jag i telefon samtidigt. det ska jag klå idag!

Av annica hedlund - 27 november 2009 11:00


I´ll be missing you, my precious.


  

Ovido - Quiz & Flashcards