Alla inlägg den 18 november 2009

Av annica hedlund - 18 november 2009 16:11


imorse sov jag till 10.11, då ringde min pojk och väckte mig. men det var nog bra det, man mår inte bra av att sova för länge. men orkar inte ta mig ur sängen så ligger och glor på tvn istället och vad finns då på tvn denna tid?

jo bara en massa sånna ring in och vinn pengar, dvs tv spel. dålig som jag är, fastnar jag för ett av dessa där man ska hitta olika flicknamn i en kub typ. programledaren pratar på om att det är svenska namn och att man känner till dem osv... när programmet till slut är slut så visar hon vilka namn det var. och jag har då aldrig hört någon som heter detta, och jag får ändå höra en del namn via mitt jobb... namnen var: Gullan, Danuta och Sari. jag behöver nog inte säga så mycket mer än att jag aldrig skulle ha någon chans i dessa tv spel.

Ovido - Quiz & Flashcards