Alla inlägg den 12 april 2010

Av annica hedlund - 12 april 2010 22:45

Nytt sommartäcke från Dy'on.

Ett täcke som skall vara vattentätt med andasfunktion.

Som vanligt finns täcket bara i marint (deras textil saker finns bara i marint).

Kan verkligen föreställa mig min fina fux i täcket. Han tycker det ser skönt ut, han viskade det i mitt öra tidigare...

Pris på täcket har jag inte funnit ännu. Men kan det ligga runt 1500:- kanske?







  


Av annica hedlund - 12 april 2010 11:52


Snacka om att rippe börjar bli ur less på att bara stå i box och gå våra korta promenader 2 gånger om dagen.

Vi försöker hålla oss i ridhuset när vi går våra promenader, då han är mest avslappnad där inne. När vi gått ca 10min (går ca 15-20min) så börjar han små nafsa mig i armen. För att säga att han är ur less på att gå runt runt där inne. Men när vi går ute på banan är han ju livs farlig! Annars är det ju betydligt roligare att gå där ute nu när det är strålande sol. Bra även för pälsen att få lite sol på sig.

Sen nu i morse när jag skulle ställa honom tillbaka in i boxen så ville han inte gå in... Kan förstå att det är tråkigt. Men är man en klantig häst så är man. Solen är nu framme för andra dagen i rad. Så dröjer nog inte länge till innan han får gå ut i hagen igen.

Ovido - Quiz & Flashcards