Alla inlägg den 17 april 2010

Av annica hedlund - 17 april 2010 21:45


Själva firandet idag gjorde vi med en skritt tur ute på planen. Det hela började väldigt bra, bara några små ryck så där.

Men! Så kom det 2st "cross mopeder" åkandes på vägen brevid planen. Resultatet av detta blev en bockserie på en 20st bocksprång kanske? Detta är ingen överdrift. Då ridplanen är 100m lång och vi började i ena ändan och slutade i den andra. Någon gång där vid 14-15 damp jag i backen!! Efter att jag kände min fot sparka till Rippes bak, så tänkte jag: Nu ger jag upp. Vilket jag gjorde. Men Rippe han fotsatte likt en unghäst vid sadel tämjning... Så nu har jag ramlat av honom för första gången!

Av annica hedlund - 17 april 2010 20:41


Idag är det exakt 1år sedan du blev min!


  

Ovido - Quiz & Flashcards