Alla inlägg den 21 april 2010

Av annica hedlund - 21 april 2010 18:49


Rippes läge:

Svullnaden har gått ner lite mer i båda benen nu. Men han är betydligt varmare i det ena. Annars märks det inget särskilt på honom.

Jag hoppas att det blossat upp en böld till på fredag. Jag vill verkligen inte att han ska ha någon spricka där inne.

Jag vill kunna rida nu!

Av annica hedlund - 21 april 2010 10:46


Jag kan inte påstå att gårdagens föreläsning gav mig särskilt mycket.. Det pratades en del om den unga hästen. Hur snabbt man ska gå framåt och allt sånt. Hur viktigt allt runt om den är, vad den äter, hur den lever, hur den ser ut, osv. Så det ska jag komma ihåg till den dagen jag har en ung liten krake eller bara till nästa häst.

Sen det där med att man ska värma upp på samma sätt varje dag, ska jag prova när Rippe behagar att vara fräsch. Svullnaden hade iaf gått ner lite igår när jag var i stallet. Så det går ju åt rätt håll.

Ovido - Quiz & Flashcards