Alla inlägg den 13 april 2010

Av annica hedlund - 13 april 2010 21:58


Räkningen från kliniken kom idag.

Jag höll på att tappa greppet (vet inte om jag hittat det ännu) om mitt liv, när jag såg summan att betala. Det var altså 6500:- !!!! att betala efter att Agria gjort sitt. Helt sinnes sjukt mycket pengar. Bara medicinen för slemmet i hans luftstupe gick på 2500kr, 10sprutor och 20små påsar... 6st små röntgen bilder 2200kr.

Just nu känner jag att jag behöver en sponsor, eller möjligen en skadefri häst, eller kanske en fetare plånbok.

Imorgon kommer hovslagaren också, en lusenlapp till var det.

Nu ska jag deppa ihop resten av kvällen.

Av annica hedlund - 13 april 2010 12:15

När jag ändå är inne på Dy'ons prylar så måste jag ju visa er den nya läder kollektionen.

Förbygeln är lite inspirerad från cwd, snyggt.

Pullarnosgrimman gillar jag på så sätt att det inte är några ringar på benet där vid ögat.

Ett remont träns behöver jag. Men självklart skulle just det vara den tråkigaste av dem alla. Så får se vad som hamnar i min sadelkammare. Köper jag detta måste jag ju ha förbygeln också...

Acchengrimman gillar jag mest för stoppningen vid spännet "där bak". Samt att man kan ta bort den lilla flärpen för att få den till en engelsknosgrimma på ett snyggt sätt, att man inte behöver ha en ful flärp hängandes.


  



Ovido - Quiz & Flashcards