Alla inlägg den 2 december 2009

Av annica hedlund - 2 december 2009 22:10


Det gick inte så bra det där med att ta bilder på sakerna, då kameran stått på och därmed var allt batteri slut. Så får ta bilder senare, med modell och allt kanske?

Men det inhandlades iaf:

  • Amigo Jersey Cooler
  • Schockenmöle grimma + grimskaft
  • Equipe schabrak
  • Roeckel handske (den med ett tunt foder)
  • Horze benskydd - inhandlades inte på mässan

Tyckte att jag höll ganska bra i plånboken denna gång. Men jag var inte så bra på att handla efter en lista insåg jag ganska snabbt, då benskydden var det sista som inhandlades.

Men det var ju trevligt att vara där sista föreställningen på ett sätt, nämligen prutningen. Jo nog kunde jag vara bestämd alltid. Det negativa var väl att det var slut på mycket. Börjes var helt utplockat! Så nästa år låter en föreställning på fredagen och en på söndagkväll ganska bra i mina öron...

Ovido - Quiz & Flashcards