Alla inlägg den 27 december 2009

Av annica hedlund - 27 december 2009 21:04


Rippe kändes betydligt mjukare idag, så vi red lite lösgörande och tragglade på dessa operfekta övergångarna! Men ska nog ändå ta och longera honom på hårt underlag imorgon, så han inte visar något när det blir hårdare... Vad mycket enklare det skulle vara om han kunde säga jag har ont i min högra bakkota, eller jag sträckte mig lite i hagen så jag behöver ta det lugnt.... Tänk om "tänk om" inte skulle excistera.

Har ridit med en martingal med modellen platta (som bilden visar) ett par gånger nu. Han har iof varit lugn, men kan det bero på plattan tro? Denna skall vara på vid nästa hopping så får vi se.


 



Av annica hedlund - 27 december 2009 16:32


förkylning (som fortfarande inte släppt mig!!) jul samboliv snökaos jobb bio middagar och min älskade häst, har gjort att jag inte suttit mycket framför datorn sista tiden. utan en dator är det svårt att skriva här. nu sitter jag på jobbet och väntar på att en av mina kollegor ska sluta, så får jag åka med henne till stallet. väl där ska jag känna lite på rippe som kändes knackig/stel igår... kan bero på kylan som varit + att han har stått nu när jag var som sjukast. vi får se snart.

uppdatering senare!   

Ovido - Quiz & Flashcards