Alla inlägg den 5 december 2009

Av annica hedlund - 5 december 2009 21:39


Dags att köpa nya ridbyxor? Denna sida: http://www.ryttarstugan.se/list.php?page=168&list=&searchBox=&pagenr=2


Säljer ut en massa pikeur ridbyxor i modellen cindy och ciara, till ca 40% rabatt!

Jag har två par pikeur ridbyxor och nöjdare har jag aldrig varit. De ser aldrig smutsiga ut (nästan...) de sitter perfekt! + att det finns storlekar med långa ben...


shoppa shoppa... :)

Av annica hedlund - 5 december 2009 17:20


Min uppkoppling vill inte alls vara med! Vill bara vara med ibland, irriterande. Egentligen är det rätt bra, då jag får en massa annat gjort...


Jag har nu börjat sy på reflexer på rippes vintertäcke. Helt ärligt kan jag säga att det inte ser så bra ut... Men den sitter iaf. I slutändan kan det vara en grymt billig livförsäkring. När det är klart skall det på en inpregnering, som jag inte hann med i sommar.


Var och red rippe tidigare i ridtältet. I efterhand kändes det ganska onödigt. Då han bara spänner sig där inne. Har iof bara ridit där inne 3ggr än så länge. Sen att en hög med bommar samt hinderstöd stog på mitten gjorde ju inte saken bättre. För jag kan tala om att det är livsfarligt om det står samlat! Om de är utspridda är det en enkel match. Så resonerar tydligen min häst iaf...


Känns som att jag bör ta och kolla över min försäkring på mig själv så som rippe håller på.

- Hej! jag skulle vilja höja min försäkring i ca 3veckor medans jag rider igång min häst efter vintervilan.

Undra va stackaren på andra sidan skulle säga?

Ovido - Quiz & Flashcards