Alla inlägg den 21 december 2009

Av annica hedlund - 21 december 2009 22:35


jobbade med avsaktningar och fattningar idag, med alla gångater. det gick toppen bra med övergången skritt-galopp. men övergången galopp-skritt är inte lika enkel. 

lite spänd överlag var han idag, men det tror jag till stor del beoro på att det var en massa andra hästar i ridhuset. han är mycket lugnare och mer avslappnad när han är ensam.

Av annica hedlund - 21 december 2009 10:59


jag har nu anmält mig till en tömkörningskurs med KG Svensson den 23-24/1. ska bli spännande! om jag får vara med dvs... alla nivåer är välkommna står det ju, så bara det inte blir miljoner som villa vara med så kall det väl inte vara någon fara?

har varit lite nyfiken på tömkörning en längre tid nu. men eftersom jag aldrig gjort det eller hört om någon kurs för det så kommer man inte långt.


länk till inbjudan: http://www3.ridsport.se/mittsvenska

Ovido - Quiz & Flashcards