Alla inlägg den 4 december 2009

Av annica hedlund - 4 december 2009 17:15


att rida i ett ny harvad/sladdad och nyvattnad är vardagslyx. att jag fick göra det imorse gjorde ju att jag fick en fin start på dagen. sen att rippe hade en otroligt frisk och spänstig trav idag, gjorde ju att jag log lite under passet också. ibland gick det väl i lite för friskt tempo.


sen att min nya chef kom med bullar till oss idag, gjorde ju inte saken sämre.


undra va som kommer förgylla min kväll?

Av annica hedlund - 4 december 2009 14:37


igår funkade inte internet hemma, så hela mitt liv var i botten av denna planet. jag hoppas det funkar sen... helt sjukt vad handikappad man blir! kan inte betala räkningar, maila, läsa blogga, shoppa, ingenting kan man göra ur mitt liv! ja förutom rida då, det går ganska bra.



Ovido - Quiz & Flashcards