Alla inlägg den 28 december 2009

Av annica hedlund - 28 december 2009 20:57


med ett ridhus som håller måttet 72x22 får man upp ganska bra fart i, konstaterades idag av rippe, mig också för den delen! passet slutade med lite skritt ute på ridbanan i den härliga snön. så mysigt. rippe lyckades med att ta en tjuvrusning när en stor sopbil kom, mycket farligt! och mycket roligt?


har mailat till gunilla nu också, så ska vi få till någon hopp träning snart. alla de olika träningar som jag hittat nu ligger så klart när jag jobbar! till kg kursen lyckades jag byta helg iaf.

Av annica hedlund - 28 december 2009 14:00

  


Detta fick jag i hästväg iår, plus ett gäng tränshängare som jag önskat mig. Tränsen blir inte alls fina av de "vanliga" krokarna...

Jackan har jag gått och suktat efter ett bra tag! Dock får jag vänta ett tag innan jag kan använda den, då det är en vår/sommar/höst jacka.

Bettet ska bli spännande att prova på rippe.

Ovido - Quiz & Flashcards