Alla inlägg den 1 juli 2009

Av annica hedlund - 1 juli 2009 21:51


snart har jag panik! jag vill inte vara arbetslös och leva på min sambo eller pappa. jag vill kunna köpa det och det och det för mina inarbetade pengar! inte vill jag plugga heller. för jag vet inte va jag vill plugga. enkel ekvation va?

alla jobb jag är något så när intresserad av önskar att man har en ekonomi utbildning på gymnasie nivå.. i detta skede undrar jag hur jag kunde gå florist. även fast jag vet mycket väl att jag tyckte det var skit kul i början att hålla på med dessa klorfyll fyllda pinnar. men jag har alltid gillat att hålla på med just ekonomi. varför varför var jag så dum?!

Av annica hedlund - 1 juli 2009 17:46


att jobba med nackspärr är då ingen höjdare vill jag lova. och en lätt bränna som mest kliar överallt är något jobbigt också. + fotsvett!

det var allt.

Av annica hedlund - 1 juli 2009 10:57


har så här på morgonen fyndat en grimma med flyveil och grimskaft för 20 riksdaler på granngården. och den var mörkblå med fodring, riktigt fin faktiskt. :) annars brukar det ju lätt vara nå skräp för de pengarna...

har precis slängt i mig en tidig lunch bestående av vatten makaroner och köttbullar och så några små tomater. nu skall jag bege mig in i birsta för att försöka hitta ett par billiga snygga skor också...

Ovido - Quiz & Flashcards