Alla inlägg den 2 juli 2009

Av annica hedlund - 2 juli 2009 16:04


har nu suttit och kollat på ett flertal sidor efter olika flugtäcken. även en massa olika forum... X är jätte bra! och nästa.... X är den sämsta skiten jag någonsin haft! hmm... det blir ju lätt då?

det lutar iaf mot ett bucas, då de verkar ha bra passform. + att en sida har extrapris på det nu! :D

Men något som ändå sitter på min näthinna är täcket här under! att det inte finns mer med färg! alla är i tråkiga grå eller möjligen beige. kanske man ska prova ett sånt här? det kostar bara ca 250spänn. han lär nog synas iaf... :p


(bild från bole.se)

Av annica hedlund - 2 juli 2009 11:40


min nackspärr har fortfarande inte släppt! så idag stannar jag hemma från jobbet.. för det gör ont konstant nu. åkte iväg till stallet förut för att göra allt med rippe. usch det var inge kul att se honom. :( han hade väl ett 30-tal bromsar på sig. så nu skall jag köpa mig ett insekts täcke till honom. för det finns väl inget annat som biter på bromsarna?! jag som varit strängt emot att ha dessa täcken. tycker att hästarna kan få vara utan täcken någon tid på året iaf...


när jag skulle gå på apoteket för att rådfråga om vad jag skall använda till min onda nacke så såg jag till min glädje att jordgubbarna bara kostade 20kr!! :) så min förfriskningskur består nu av jordgubbar och halv smält glass + ibutemin + tiger balsam.

Av annica hedlund - 2 juli 2009 08:19


kattungarna tar sig nu ut ur deras box i stallet. vilket gör att de lever osäkert. så därför måste vi nu ta bort dessa två om ingen träder fram och vill ta dessa två?! snälla snälla, träd fram!

det känns inge kul om vi måste ta bort dessa, för de är så otroligt mysiga och glada och spralliga. jag menar hur många kattungar kan ligga på rygg helt stilla för att bli kliad?! hade renoveringen av lägenheten varit klar, så hade jag haft en här hemma... men så är nu inte fallet.

om ni känner er manade, eller om ni känner någon? ring 0730 275527.  jag väntar på ett eller två samtal... ;)

Ovido - Quiz & Flashcards