Alla inlägg den 18 juli 2009

Av annica hedlund - 18 juli 2009 22:50


idag lyckades jag helt och hållet med kampen om kådan på rippes vänstra bog! :D det tog bara 30min gnussandes med smör... sen 2 omgångar av smultron diskmedlet, som numera bor i stallet. undra om det är lättare att ta bort det då det fortfarande är kladdigt? hoppas jag aldrig behöver ta reda på det....


(bild på en kådig rippen, förra gången)

Av annica hedlund - 18 juli 2009 08:12


så nu har jag fått i mig dagens frukost, emil sitter och äter nu. han orkar inte kliva upp ur sängen förrens en havtimme efter mig, så vi äter alltid frukost själva... snart kommer han att ropa om att jag ska komma och hjälpa honom plocka undan. för det är MYCKET jobbigare att plocka undan än att plocka fram.. tror inte det va!?


ska åka iväg och handla lite mat nu, sen till granngården och handla mat till min rippen pippen! :P sen ska jag jobba igen.... men sen åker ja till min tok häst! då blir det lite dressyr, och bad för hans del. :)

Ovido - Quiz & Flashcards