Alla inlägg den 8 juli 2009

Av annica hedlund - 8 juli 2009 17:21


idag vill jag bara säga att jag älskar mitt jobb! jag önskar att det fanns mer av detta... större utbud, skulle önskas.

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra här näst... jo! micron plinga nyss, pasta middagen väntar nu.

Av annica hedlund - 8 juli 2009 11:50


nu har jag ångest näst intill...

igår sponsrade jag Mc D till lunch. till middag sponsrade jag Max.... idag är det en billys till lunch och till middag bjuds det på någon pasta låda.

behöver jag säga att det inte finns någon tid till att göra stor kok? eller att ena göra en vanlig middag?


när jag slutar halv 8 ikväll, ska jag ut till min kärlek på 4ben. jag lär vara hemma runt 10. då har jag ingen lust att laga mat. för på torsdag kommer jag vara i stallet halv 7. På morgonen.... min häst lär sig att bli riden alla tider på dygnet iaf.

Ne nu ska jag ut och jobba!

Ovido - Quiz & Flashcards