Alla inlägg den 3 juli 2009

Av annica hedlund - 3 juli 2009 11:49


det blev en sväng inne på gatufesten igår ändå. min kur jag körde under dagen var toppen! ;) dock var det väääldigt lite folk inne på området?! skönt på sitt sätt, men det ska helt enkelt vara mycket folk på gatufesten. tråkigt. kunde gå helt normalt över allt. i princip bara trängsel 2m framför scenerna?! säger man så? tror inte det. inte ens kö till de vidriga bajja majorna, som eniro hade reklam i. undra hur det känns för dem? jag kommer nu koppla ihop dem med bajja major... :P

JO! en kö var det på ca 5-10meter. det var så klart kön till langosståndet. som jag smakade på igår - vidrigt! väldigt konstig smak kombination.

trots min nacke kunde jag inte hålla mig helt borta från karusellerna... blev en åktur i den värsta? så jäkla skoj! :D

men nu var gatufesten över för min del, tyvärr? jag vet inte. jag är jäkligt missnöjd med artisterna iår, och att jag kanske har varit lite väl taggad inför detta. så när den väl är här så är jag less? inför nästa år ska jag ha inställningen till att jag INTE ens ska gå på gf. det bör ju bli bra då?


Ovido - Quiz & Flashcards