Alla inlägg den 6 juli 2009

Av annica hedlund - 6 juli 2009 18:40


härom dagen hittade jag något nytt på "städhyllorna" i affären. ett diskmedel med smultrondoft! och det luktar verkligen smultron. det gör att allt blir en aningen roligare...

men  sen har jag konstaterat att det är mycket lättare att städa om allt har sin plats. men hur mycket har man inte som inte har någon plats?! och då blir det att det bara står i vägen överallt.


och den där städskrubben jag skulle göra klart för X antal veckor sedan är nu idag färdigslipad invändigt. nu skall den målas, där väggen "går in i skåpet". sen skall vi försöka få in några hyllor var det tänkt. dock är det ju inte "bara" att stoppa in hyllplan nu. utan det måste borras och grejas. det är jobbigt att ha betong väggar i dessa lägen. allt blir så mycket jobbigare + att det tar längre tid!

Av annica hedlund - 6 juli 2009 11:56


Dagens problem:

beställde ju ett bucas flugtäcke förra veckan och nu ringer dom och säger att det var fel i lagersaldot och att det är slut! :( så nu är frågan vad vi skall införskaffa ist. eller om jag ska åka in till kings och köpa det där...


Dagens äntligen:

jag har klippit mig! tog dock bara det slitna, tråkig nog som jag är.. sist jag klippte mig var 11 april 2008!! men jag ska nog inte låta det gå så här långt nästa gång. för jag skämdes faktiskt över mitt hår. :P


Dagens uppdrag:

idag skall dammråttorna ut ur vår lägenhet! (eller iaf i ett rum..) det var för längesedan dammsugaren användes.

Ovido - Quiz & Flashcards