Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av annica hedlund - 3 augusti 2009 21:52


under kvällen har jag tagit en skön dusch och fixat och donat med mig själv. så skönt så. nu önskar jag bara att sängen ska bädda sig ren... jag har bett han flera gånger nu. kanske dags att ta tag i hård handskarna?!


snart börjar prison break och jag har hittat en b&j glass i frysen. och jag är ensam! (dvs ingen att dela den med) det kan inte bli en bättre kväll...

Av annica hedlund - 3 augusti 2009 18:33


fick ett samtal nyss från min chef. trodde att jag skulle behöva börja tidiagre/senare imorgon. men nej då, hon ville bara fråga om jag ville gå in på ett vikariat för en tid framöver. så nu har jag en inkomst ett tag till iaf! :) det känns otroligt skönt! men tänk om jag får ett ja på de andra jobben jag sökt. vad säger jag då?

Av annica hedlund - 3 augusti 2009 10:57


så där nu har jag lyckats med dagens första mål. en riktigt skön sov morgon. den har varit helt underbar. detta hoppas jag skall efterföljas av en god frukost och en underbar ridtur på rippen ippen pippen! sen vet jag inte vad som väntas. möjligen kanske jag passar på att springa in på equeen och hööks, nu när jag inte har någon som säger att allt jag tittar på är onödigt...

Ovido - Quiz & Flashcards