Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av annica hedlund - 25 augusti 2009 18:50


dagen blev inte så pass bra som jag hade hoppats på. tanken var en färd till el stockholmo för att köpa mig en transport. men men, dagen blev bra ändå.

det blev ett besök till emils barndomsvän joel för att hälsa på hans dotter som precis kommit till världen. och under denna stund kommit fram till att det var ca 2år sedan vi sågs sist, då hans första barn kom till världen... emil har under dagen påpekat att vi ligger efter i barnaskapandet ett antal gånger! men jag är ännu lite tillbaka dragen, så pappsen du kan vara lugn. ;)


Har nu satt igång att tvätta lite hästtäcken och annat smått och gott. Tänk att det skulle ta hela sommaren innan jag skulle få ut fingrarna... Men just nu känns det skönt. emil har jag stängt in i vårt sovrum så det blir klart någon gång! det är inge kul att bo i en etta längre...



Av annica hedlund - 25 augusti 2009 08:42


idag kan något spännande ske... jag ska nu fylla magen med någon macka och ica´s special flingor med röda bär i. sen vet vi inte vart det bär iväg. emil är bearbetad iaf! :) tihi!

avslöjandet kan komma ikväll....

Ovido - Quiz & Flashcards