Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av annica hedlund - 9 augusti 2009 20:46


gårdagen avklarad för ett tag sen. och jag kan påbörja min lista av vad som skall infinnas på mina listor.. det var en trevlig kväll och jag kände mig fin i min klänning! :)


under dagen har jag i princip bara ridit. red bort till den större ridbanan och började bygga. det tog riktigt lång tid med en häst på släpet. byggde upp följande: bom - 1,2m - bom - 1,2m - bom - 2,30m - räcke ca.70cm - 3m - bom - 6m - bom - 3m - räcke - 3,2m - räcke - 3m - bom - 3m - bom. detta då med anridning i trav. och rippe skötte sig hyffsat bra, han vill ju så klart att det ska gå fortare än vad jag vill... både jag och han var blöta i svett när vi kom tillbaka. det hade jag gärnat hoppat över dock...


under kvällen har jag ätit en grymt god pastasallad med kräftor i. :) har också upptäckt philadelphia med smak av vitlök och örter. mums! nu blir det en film.

tjing kling!

Ovido - Quiz & Flashcards