Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av annica hedlund - 6 augusti 2009 20:04


nu är det dags för middag, en bekväm middag blev det idag. inte helt fel, får ta en promenad imorgon eller nått för att kompensera. när jag kom hem låg ridsport innan för dörren. så då är kvällen räddad också.


under dagen har jag lärt mig att snubbla på norska heter tryne. HAHA! * "låg" humor idag*

hade en fundering imorse också som jag faktiskt kommer ihåg! jag funderade på varför mint räknas som frächt? och varför det är i tandkrämstuben? jag menar lavendel är ju en härlig doft tycker jag. varför finns det inte tandkräm som gör att man doftar lavendel ur munnen? eller alla parfymer kan ha en matchande tandkräm?

jo funderingarna var också "låga" idag....

Av annica hedlund - 6 augusti 2009 09:02


en underbar natt sömn är underskattad! jag har haft en i natt, så nu hoppas jag att det blir en skön arbetsdag på detta. nu frukost sen jobb till kl.19

malin som har stallet mockar åt mig idag. så slapp jag kliva upp mördar tiden 5! det går inga bussar från henne efter 19, så det går ju inte att åka efter jobbet, lr jo om jag vill gå hem. men det har jag ingen lust med. rippe har bara gått i hagen 2dagar denna vecka. det hör till ovanligheterna. brukar skritta honom iaf om han har vilodag.

ne! nu frukost. tjao bella!

Ovido - Quiz & Flashcards