Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av annica hedlund - 18 augusti 2009 20:21


jag har träningsvärk, rygg ont och sömnbrist. saknas gör svält, men det gjorde jag nyss något åt... men men, inte ska jag klaga. jag kommer förmodligen bara leva en gång.

rippen och jag tränade som sagt för "dressyr-åsa" igår, med motgångar och lite med vind. jag har insett efter detta pass att jag låser mig från axeln och ner han börjar tjafsa, vilket gör det hela till en liten strid. men känns bra att ha något att jobba med på mig själv nu. inte något som ska styrka/förbättra honom bara...

idag skuttade vi lite för "hopp-maggan" där jag provade ett nytt bett (bild nedan). gick rätt bra på det, ska hoppa honom på tredelat imorgon igen så man får gemföra lite. annars var han som vanligt på tårna, så maggan har nu doserat hoppning/markarbete över små hinder MINST 2 dagar i veckan, för att försöka kyla ner hans nerver som blir extrema (kanske var lite o ta i...) vid hoppning. har typ gjort detta var 10onde? dag innan...

Ovido - Quiz & Flashcards