Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av annica hedlund - 29 augusti 2009 22:47


lyskväll ikväll. vi åkte ut till bergafjärdens camping ihop med emils föräldrar med bekanta. hade en lite picnic med en god sallad. det var en del marschaller tända runt havet. själv så försökte vi med våra dvärgisar... vanliga värme ljus, ganska misslyckat om jag så får säga. nästa gång tar vi med oss lyktor. jag föreslog gravljus, men av någon andledning tyckte min närkrets att den iden inte var så bra kanske...


nu väntar sängen, som skall ladda upp mig inför morgondagen.


hej o hå fort kan det gå! (inte imorgon, tack!)

Av annica hedlund - 29 augusti 2009 12:50


kom hem för en halvtimme sen, otroligt skönt att komma hem hyffsat tidigt. :)

resultatet 12fel idag är väl inget att hurra för... med tanke på att jag tappade tygeln mitt i anridning/språng, och rippe gjorde galoppombyten i varje i anridning mot nästan varje hinder, ska jag väl kanske vara glad att vi är hela?

denna klass glömmer vi och tar nya tag imorgon, utan ett vanligt tredelat, tack! frågan är bara vad vi ska prova...?!

Ovido - Quiz & Flashcards