Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av annica hedlund - 5 augusti 2009 20:27


va besviken man blir när man sett något i en katalog, och sen i verkligeheten och den är fulare än vad man förväntat sig. Jag hade sett ut en väst och tröja ur hööks katalogen, men blev verkligen jätte besviken nu när jag såg det i butiken. jag som verkligen ville ha det där... men men, det blir till och hitta någon annan outfit för denna vinter.


jag ska iaf köpa ett träns till, helst två (övertalning pågår...). jag hade tänkt mig ett med pullarnosgrimma. sadeln går i brunt, mot det röda. har ni några tips mottages det med stora ögon/öron. har tittat på ett på hööks, men då var det för ljust. men jag funderar på om det kan mörkna ganska mycket med läder fett och så? det är dagens ilands problem.

Av annica hedlund - 5 augusti 2009 05:53


min klocka stog på 04:45 idag... det borde vara ett straff att kliva upp så tidigt! nu ska jag med bussen som går kl 6, den skall ta mig ut till mig älskade pojkhäst. sen kl 10 börjar jag jobba och slutar kl 19. det känns som jag kommer somna snabbt och gott ikväll?

tjao!

Ovido - Quiz & Flashcards