Alla inlägg den 2 januari 2010

Av annica hedlund - 2 januari 2010 20:00


dagens pass var faktiskt riktigt roligt, trots brist på motivation till passets början. men med lite studs och 2 fuxar samt en ko, blev det lite fart på tillvaron iaf. vi avslutade med att köra flest antal galoppsprång samt minst mellan M och F? (osäker på bokstäverna.) som bäst hade vi 24 galoppsprång samt 9-10 språng, lite svårt att avgöra där... nästa gång blir det en bom vid bokstaven, så blir det enklare att räkna.


på studsen var han riktigt fin i anridningen, lugn och harmonisk, väntade verkligen på att hindret skulle komma till oss. en känsla som jag aldrig haft med honom. det känns lovande för säsongen 2010!

Av annica hedlund - 2 januari 2010 03:19

här sitter jag på tok för sent med tanke på mitt jobb som väntar om ett par timmar... men vad ska man göra om man inte somnar? jo man funderar på om man ska klippa sin häst igen. 

sist passade jag ju på när martin gjorde tänderna, ska se om någon annan i stallet kanske ska ta ut någon vetrinär så kan jag passa på att ge rippe sömnmedel... han var som så mycket lättare att klippa då. 


jag skulle kanske behöva lite jag nu också?


  

Ovido - Quiz & Flashcards