Alla inlägg den 13 januari 2010

Av annica hedlund - 13 januari 2010 23:59


det blev rätt sent från stallet och träningen ikväll. jag har nyss kommit ut ur duschen. så jag skriver om träningen imorgon, så får ni en skiss, för jag tror inte att man fattar annars...

nu måste jag sova! god natt.

Av annica hedlund - 13 januari 2010 17:15


Igår när jag red i snön så funderade jag på vad man behöver ha som skydd när man rider i snön. Vad använder ni?

 

Rippe hade på sig boots fram och strykappor bak. Bak har han alltid skydd, för där smäller det mer än vad det gör den 31dec kl 00... Bootsen hade jag på för att de (hästarna) brukar gilla att kliva i med bakbenen där frambenen nyss gått, vilket brukar innebära balltramp.

Av annica hedlund - 13 januari 2010 11:13


På söndag kl 19 börjar ponnyakuten på svtB. Ska bli kul och se vad det har blivit av det hela. Vad finns det för problem bland alla små ponnyer där ute?

Kul att svt satsar på den främsta tjejsporten och barnen! Stora plus poäng till dem.


Uppdatering.

Här kan man se första avsnittet redan!

http://svtplay.se/t/122051/ponnyakuten

Ovido - Quiz & Flashcards