Alla inlägg den 27 januari 2010

Av annica hedlund - 27 januari 2010 22:56


  

Ännu en liten bana! Första hindret var en sockerbit på högsta höjd följt av tre korta galoppsprång till ett räcke som började på 50cm och slutade på 1m, ungefär.

Sen vidare ner för att rida kort kort in i en serie med 1 galoppsprång mellan varje hinder som steg i höjd. Det första var nog 50cm och sista låg nog på 90cm. Första gången vi red in i denna fick vi in en studs på sista... Inte optimalt! Nästa hinder en oxer som också började på 50cm och slutade på 110cm. Fick ett riktigt snyggt språng på denna i sista rundan, då han hoppade igenom sin kropp.


Nu ska jag ladda med lite sömn för att upp och jobba imorgon sen i rask takt iväg för björne träning.

God natt.

Av annica hedlund - 27 januari 2010 17:13


Mitt i detta snökaos som råder (det har kommit ca 25cm idag!!) så har jag beställt lite till Rippe.

Jag har klickat hem lite smått o gott från horze samt hos österbo.

Vad jag klickat hem får ni se när det kommer!


Ringde till equeen också för att kolla om det hade lite saker hemma, jo de hade det. Som grädden på moset så säger hon också att de har 20% i butiken denna vecka ut!?

Jag måste ta mig dit!


Nu ska jag slänga i mig lite mat, sen är det träning (20:45-22:00)!

Av annica hedlund - 27 januari 2010 14:43


Iår kommer jag att tävla för Sundsvalls Fältrittklubb!

Ska bli otroligt roligt. Men jag kommer väl alltid vara en Näset ryttare i grund och botten?



Av annica hedlund - 27 januari 2010 12:30


Jag fick nyss ett mail om ett samarbete,

vilket innebär att det snart är tävling i min blogg!

Spännande...

Ovido - Quiz & Flashcards