Alla inlägg den 1 mars 2010

Av annica hedlund - 1 mars 2010 21:38

Kolla vad jag har vunnit!! :) Tänk att så lite kan förgylla ens dag.

Tack Equipage!


  

Av annica hedlund - 1 mars 2010 18:15

Veckoplanering v. 9


Måndag - Kondition med galoppintervaller

Tisdag - Markarbete med cavalettibommar

Onsdag - Hoppträning för Gunilla

Torsdag - Skritt ut i skogen

Fredag - Mjukgörande i ridhus inför helgen

Lördag - Tävling? 1m + 1,10m

Söndag - Tävling? Lag div 2


Helgen är lite osäker då jag inte vet om jag har chaför, bil eller transport... Laget vet jag inte heller om vi får ihop?

Av annica hedlund - 1 mars 2010 11:59


Konditionen på Rippe måste förbättras! (Min också för den delen...) Så vi tog tag i detta idag, rippes alltså. Ny harvat och fint var det i ridhuset. Så skönt när det inte är spårigt. Jobbade honom lite i trav först, gick inte så där jätte bra. Då han var lika på (hetsig) som till 1meters klassen i lördags. Men försökte iaf få honom på andra tankar genom att böja på de där bakbenen som lätt släpar en halv mil efter.... Sen blev det galopp 3min vila 2min gånger 4. Tyckte att det räckte för idag, nästa gång kanske vi tar gånger 6.

Ovido - Quiz & Flashcards