Alla inlägg den 8 mars 2010

Av annica hedlund - 8 mars 2010 17:45


En liten häst vid namn Welano blev så avundsjuk på Ripstone´s fina bruna benlindor att han en natt tog och drog in dem i sin box, för att tugga och kliva sönder dem.

Ägaren till Ripstone gick då till Hööks där dessa fina bruna lindor införskaffades, till hennes stora lycka fanns det en förpackning kvar!! Nu håller hon dem långt borta från Welano, som kommer få stå där och vara avundsjuk, eftersom att lindorna nu har utgått!

Snipp Snapp Slut, så var sagan slut.

  

Av annica hedlund - 8 mars 2010 13:21

Veckoplanering v. 10


Måndag - Skritt tur

Tisdag - Dressyr

Onsdag - Hoppträning för Gunilla

Torsdag - Markarbete

Fredag - Vila

Lördag - Dressyr

Söndag - Hoppträning för Gunilla

Av annica hedlund - 8 mars 2010 09:54


Jag har super duper ont i mina armar idag. Hade lite ont igår också men tänkte inte så mycket på det. Kan det vara så att jag har träningsvärk? Var Rippe så på i helgen? Jag vet inte, ont har jag iaf.

Blir ingen träning för mig ikväll, känns inte som om det behövs... Eller magen skulle kanske behöva lite jobb.


Rippe och jag tog en barbacka tur ute i friska luften nu på morgonen, tror att både han och jag tyckte att det var skönt att bara ta det lite lugnt idag. Hade velat åkt till honom ikväll efter jobbet och knåda lite på honom, men jag vet inte om mina armar är med på det?

Ovido - Quiz & Flashcards