Alla inlägg den 29 mars 2010

Av annica hedlund - 29 mars 2010 15:34


Så då har Åke (hovslagare) varit och kollat på Rippes hov, som han inte tror innehåller någon hovböld. Men idag var han inte heller varm i varken knä eller hov.

Men men vi åker till kliniken på onsdag får vi se vad dom säger då.

Är det hela inte lite märkligt?

Ska kanske kolla honom på lina innan jag åker till kliniken. Men är han ohalt då så åker jag nog ändå dit så man får en ordentlig koll på honom, min lilla knas häst.

Av annica hedlund - 29 mars 2010 09:18


  

Så här mot våren uppskattas det färg i massor. Pikeur tycket därför att vi ska ha färg i massor på våra huvuden. Men jag tänker nog inte som dom... Tycker det är lite för mycket. Tänker jag efter så bör jag ha en röd från Kyra någonstans. Den bör matcha jackan jag fick i julklapp. :)

Dessa kepsar finns bla hos Filippa´s Ridsport för 169:-/st.

Ovido - Quiz & Flashcards