Alla inlägg den 10 mars 2010

Av annica hedlund - 10 mars 2010 21:37


Det blev ingen tröst shopping i hästväg. Istället makulerade jag min beställning som jag gjorde för ett par veckor sedan... Den skulle komma v7-8, fick jag besked om då. Nu är det v10 och ingenting hör man... Så ringde in och frågade hur det såg ut med min beställning. Nu var då nästa besked att jag skulle få sakerna v12. Utan någon som helst form av ersättning, valde jag att då plocka bort min beställning. Dåligt av er!

Av annica hedlund - 10 mars 2010 10:48

  


Nu ska jag iväg och tröst shoppa!

Denna pike från schockemöhle hade jag gärna haft med mig hem i eftermiddag.

Av annica hedlund - 10 mars 2010 09:45


Nu har jag världens depression!

Rippe var ofräsch igår kväll...

Utan någon som helst värme på benen, vad kan det ha blivit?

Ovido - Quiz & Flashcards