Alla inlägg den 22 mars 2010

Av annica hedlund - 22 mars 2010 16:36

Tror inte man kan bli annat än glad när man hoppar upp på min häst i dagsläget... Han är så himla gullig. Tog och skritt jobbade honom i ridhuset idag. Kommer inte köra någon veckoplanering på ett tag. Vi tar dagarna som dom kommer nu en tid framöver tänkte jag.

Själva ridningen kändes lite stel och si så där. Men han jobbade på rätt bra. Han känns mycket mjukare i musklerna nu också, än då när lisa var och tryckte på honom. Kul! Jag hoppas verkligen att detta kommer att visa sig i hoppningen sen också...


  

Min snygging förra vintern.

Av annica hedlund - 22 mars 2010 10:06


Tävlingarna är slut och jag lika så. Om jag är slut, vad är då dem som gjort betydligt mer än mig? Jag är iaf glad att jag inte jobbar idag. Skönt med en ledig dag. Tänkte att jag skulle ta och göra några matlådor och städa lite. Ska till Rippen senare idag också, försöka mjuka upp honom lite.


Men under helgen har jag verkligen insett att jag vill bli banbyggare. Det är verkligen något för mig. Så nu ska jag se till att göra "tillfredsställande resultat" i 1,20 klasser. Sen så ska min utbildning vara igång!

Jag kommer iaf inte bli någon : bygga upp, bygga ner, flytta hit, bygga upp, bygga ner, bygga upp, flytta lite dit, vinkla lite så, bygga ner, bygga upp, osv... Jag fick ett litet damp anfall i helgen på vår banbyggare.

Men det blev ju rätt bra till slut.

Ovido - Quiz & Flashcards