Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

taggad häst.

Av annica hedlund - 17 januari 2010 17:18


Det blev lite galopp ute i skogen idag, något som taggade rippe till tusen! Det resulterade tack och lov inte med något sår idag... Rippe for upp och ner, ex antal luftsprång blev det också. Riktigt roligt att se honom så taggad. Jag tror han har saknat buset i skogen, sen vi lämnade matfors. I Kovland fanns det inga riktiga ridvägar, om man inte ville rida längs vägen. Med en häst som inte är ett säker i trafik, så skippade vi det.


När jag hittat ett släp som passar mina krav och ekonomi, och även när mitt körkort är klart...
Så ska jag bege mig ut på små uteritt utflykter. Det låter väl helt underbart? Bara som att åka ut till matfors igen för att rida i skogarna där, eller hem till min pappa för att rida lite där. Tror det skulle uppskattas av både mig och rippe. Ännu roligare om man kan få med sig någon också!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annica hedlund - 17 juni 2010 14:40

ett litet misstag och helvetet brakar lös...   http://www.youtube.com/watch#!v=03YcT74h5Mg&feature=fvw ...

Av annica hedlund - 13 juni 2010 21:55

  Här finner du tävlingen: http://rsskvaller.blogg.se/2010/june/ny-tavling-i-bloggen.html#comment           Tävla här: http://showjumper.blogg.se/2010/may/ny-supertavling.html#comment    ...

Av annica hedlund - 31 maj 2010 20:31

Stort tack till alla er som erbjudit mig rippe olika beten! Maila mig gärna på annicahedlund@hotmail.se och beträtta mer om det ni har att erbjuda honom.   Annars fick jag idag rida på ett litet sto vid namn Cosmopolitan, gått miljoner fina 1.2...

Av annica hedlund - 28 maj 2010 22:28


Det här med att hitta ett bra bete var då inte det lättaste!! Det är antingen för unga (därmed busiga), för många eller för långt bort från lilla sundsvall... Om ett par år hoppas jag på att kunna ha mitt eget bete. GUD VAD SKÖNT!      de...

Av annica hedlund - 26 maj 2010 22:13

Har haft noll inspiration till att skriva något här. Men det har rullat på ändå: - varit tävlingsledare - varit en vända till norge - bea skulle ha fyllt 20 den 17maj... - letat det perfekta betet åt rippen - blivit tillsvidare (igen!!) a...

Ovido - Quiz & Flashcards