Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av annica hedlund - 2 oktober 2009 22:28


mina dagar är inge roliga just nu. går runt med en klump i magen, som inte vill lösa sig vad jag än gör. så klart är det min älskling som saknar förmågan att prata som gör mig orolig... han ser så änslig ut när han inte får komma ut och bli riden. han vill bli ompysslad och komma ut och bli av med enegi. inte bara stå och hänga som han gjort 8år redan. tycker så synd om honom. men han har så konstig värme. det var nu snett under på insidan knäet, samt hovled och hoven är en aningen varmare. ingen svullnad, inga sår, ingenting. så ovisst det kan vara... om han ändå kunde tala med mig.

imorgon tänkte jag longera honom iaf. så jag får se om han är halt. hoppas verkligen inte det. är han det, så är det väl bara att se fram emot nästa vetrinärsräkning... rippe och jag mrf tävling  

Ovido - Quiz & Flashcards