Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av annica hedlund - 6 oktober 2009 21:10

  


Jag har skickat in denna bild till att bli årets häst 2009.

Att första priset lockar skjuter jag inte under stolen med heller... Nämligen en resa för två ner till Göteborg Horse Show, med betald ner resa samt 2 hotellnätter. Jag hoppas med lite stöd från er... ;)


http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=57162


klicka på "rösta" uppe till höger, klicka sedan på sök bidrag och skriv in beata, sen är det bara att ge tummen upp! :D

Av annica hedlund - 6 oktober 2009 10:49


tror ni inte att rippen var kall och fin i benen igår när jag kom till stallet, bad då malin kolla honom på kvällen och nu på morgonen också. Jo, oförändrat. Så ringde in till atg direkt på morgonen, de tyckte (hör och häpna!!) inte att jag behövde komma in. Så det känns ju skönt att det inte verkade vara något alvarligt.


men istället till mig själv. jag har nu svart på vitt att jag tyvärr har ansträningsastma. jag var och gjorde ett test nu på morgonen. det kändes mindre roligt, men jag är glad ändå för rippe. det är skönt att jag nu vet att jag har detta, och att det är det som har besvärat mig i dessa år. inget som är "värre" om man kan säga så.

Ovido - Quiz & Flashcards