Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av annica hedlund - 25 oktober 2009 21:31


tårtan är nu slut, så det är avklarat. hoppas verkligen att lägenheten kan vara klar nästa gång de ska komma förbi. varför ska man aldrig orka ta tag i de där småsakerna? iof nu har vi ju hela sovrummet också... men som de där taklisterna i köket... de har inte målat sig själva på ett år kanske? dags och inse att jag måste stoppa en pensel i handen på min karl? Oskyldig

gossip girl kunde jag ju inte missa, så nu är det bara 6 dagar och några timmar kvar till nästa program. jag längtar som sagt redan!

funderar på att köpa detta som jag skrev om för ett litet tag sedan, för lite av pengarna jag fick i present. funderar isf på det bruna, som inte finns på denna bild tyvärr. vill inte ha ett till blått heller, är lite less på allt det blåa nu. schabraket är nu funnet på nätet: http://segcompany.jetshop.se/schabrak-arabesk-p-364-c-184.aspx 


  


nu sängen och film. 12.15 börjar jag imorgon, så en redig sovmorgon utan en klocka ställd och en telefon på ljudlöst.

Av annica hedlund - 25 oktober 2009 15:15


tävlingsdag två startade inte på bästa sätt. rippe ville inte gå på bussen i första taget. så det tog bara en si så där 20-30min att få på hästskrället! men kom rätt bra i tid ändå, tack och lov!

resultatet blev 4 fel, som kom på ett räcke efter en oxer som jag fick damma av mina ponnyskänklar på... oxern altså.

det känns så bra mellan oss nu. jag känner att vi är vi nu, något som förmodligen kommer att stärkas. nog för att detta var våran tredje 1,10, men ack va lätt det känns.


nu ska jag hoppa in i duschen. sen en massa främmande. sen är jag kanske här igen. Förvånad

tjao bella!

Ovido - Quiz & Flashcards