Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av annica hedlund - 11 oktober 2009 21:56


dygnen har varit på tok för korta den sista tiden, därav damm samligen som börjat här... fast istället har jag dammat av mina sprit flaskor! Flört ne skämt och sido, har varit mycket jobb och utgång. när utgång är med så finns det också ett antal timmar som spenderas väldigt stillsamt. men tack för en rolig helg frida! :)


nu ska man ju inte tro att jag får mer tid över, när jag ber om den. det är den här roliga tiden på jobbet nu. inventering!! weeei* eller inte. mitt jobb kan inte det där med att hålla stängt och det jobbas intensivt under en dag. ne istället har vi öppet som vanligt, och inventerar så lång tid det nu tar, vi hoppas på 3dagar... imorgon ska jag jobba 11timmar sen ska jag ha energi till att ta hand om min häst också. tror att det är dags att sova lite nu... god natt!

Ovido - Quiz & Flashcards