Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av annica hedlund - 31 oktober 2009 22:52


fattar inte va som flugit i min häst. ikväll när vi skulle lasta för att ta oss till färsta så vill han inte gå in. jag lockar med mat, provar med linor, osv... häst fan har blivit en åsna i stort format. det denna åsna inte vet är att hans matte också är en åsna, som är tjurig som en en hjord åsnor med inslag av några shettisar... 

ger mig som sagt inte, tar om en gång och säger till e att jag tänker inte ge mig, han ska fan på!! tror ni inte han går rakt in som om ingenting har hänt!?!!! så efter 40min har vi en måttligt irriterad åsna, och en åsne-häst lastad.

Av annica hedlund - 31 oktober 2009 12:15


det är två ridtjejer som driver ett uf-företag, och är man häst brutta så måste det ju handla om något i hästväg. så dessa två erbjuder gpa och charles owen hjälmar till priser en bra bit under butikspriser. något som alltid gillas! de har precis fått in gpa tone-in-tone, en hjälm som jag funderat på ett bra tag. är så där lite små kär i den bruna. men jag vill ju ha en ny svart (less på det blå nu) kavaj så det går inte riktigt ihop... min hjälm har som efter 5år börjat bli en aningen sliten.

vad har ni för hjälm?

Hemsidan är: http://mjcaballus.dinstudio.se/


Ovido - Quiz & Flashcards