Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av annica hedlund - 21 oktober 2009 23:01


Jag skulle bli väldigt glad om något av dessa schabrak skulle finnas i min sadelkammare, gärna det vita. Vart man finner det, vet jag dock inte ännu.


  


Annars så tycker jag också att detta är helt okej också. http://segcompany.jetshop.se/schabrak-p-330-c-184.aspx


Av annica hedlund - 21 oktober 2009 16:51

Bara för att jag gjorde en ny blogg tänkt för att lägga upp alla mina hästsaker som skall säljas. Det är hell sjukt mycket har jag insett... Jag tror att det är 6 sopsäckar!! Jag gillar att köpa saker till mitt intresse sen jag kom till denna värld, så är det bara. Som sagt jag skapade en blogg för detta. Men nu när jag loggar in så har det kommit in på denna sida! Något frustrerande.
 
Nyhet - Köp & Sälj
Nu kan du sälja saker på din blogg! Välj "Bloppis" som typ av inlägg.
Annonsen hamnar sedan under vår Bloppis-avdelning på förstasidan.
Vi får se hur detta funkar... Tanken är iaf att det kommer komma upp en massa saker nästa vecka, då får vi se om det hamnar på denna eller den andra.
Så jag kan få in lite pengar att köpa nytt för i globen och alla butiker runt om i el stockholmo!

Ovido - Quiz & Flashcards