Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av annica hedlund - 24 oktober 2009 21:36


i dagens 1-meters hoppning gjorde jag något som jag aldrig gjort förut! jag nollade grunden. hoppa 1, 2 och 3an i omhoppningen, sen i svängen mot fjärde hindret skulle vi rida emellan två hinder. något som vi inte lyckades med. utan istället ser jag två hinderstöd framför mig, rippe klippte av och vi hoppade en oxer baklänges. han lyckades på något underligt sätt klara sig ur situationen... 

lärdom av detta: vi rider runt istället?


sen i 1,10 hoppningen gick det känslo mässigt skit bra. en jämn och fin galopp genom hela ritten. tyvärr så var rippe lite väl oförsiktig med sina tassar vilket resulterade i 8fel. men som sagt en toppen härlig ritt. förutom felen skall jag försöka få samma känsla imorgon.


  

en glad annica med sina nya mässingstigbyglar, allt för att matcha.

Av annica hedlund - 24 oktober 2009 06:21


Grattis till mig! Idag är jag oficiellt 21år gammal kärring.

För en timme sen klev jag upp, efter en hemsk natt. Har vaknat flera gånger och trott att jag måste kliva upp. Men nu är jag uppe iaf. Ska plocka ihop det sista sen åka till min lilla polle häst. Som förhoppningsvis kommer göra denna dag till en minnesvärd sådan. Glad

Ovido - Quiz & Flashcards