Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av annica hedlund - 16 oktober 2009 17:21


nu är den hemma hos mig - årets blossa glögg!

det är vitvinsglögg iår med smak av clementin...

ska bli spännande att smaka denna, något som måste göras ganska snart så jag vet om jag ska försöka beställa hem mer.

förra årets med blåbärs smak har jag kvar någon oöppnad flaska av, då det köptes en 10st kanske? denna är nämligen riktigt smarrig att göra drinkar på! vi kan bara hoppas att denna följer samma spår. eller någon som hunnit före mig med smakandet?

fortsättning följer...


  

Av annica hedlund - 16 oktober 2009 07:54


nu ska jag snart springa ner och ta bussen till stallet. kl 11 ska åke komma och sko, och jag ska försöka rida lite energi ur rippe innan. hoppas att han skrattar åt sprickan han har fått. för nu vill jag verkligen inte ha nå mer bakslag. sen vet jag inte va som sker, den som lever får se.

Ovido - Quiz & Flashcards