Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av annica hedlund - 26 oktober 2009 19:28


igår råkade någon av soris ungarna som var här på besök spilla dricka över vårat tangetbord! vilket har resulterat i att enter knappen är så där lagomt seg, samt att bokstaven ä fastnar nere vilket gör att det rät ofta ser ut så häääääääääääääääääääääääär efter att jag använt den. dagens irritation var det.


dagen ovääntade kommer här:

  


jag menar hur stor är chansen att det blir maju som säkerhetskod?

Av annica hedlund - 26 oktober 2009 09:32


Jag har nu anmält till sista tävlingen för iår här uppe, som vanligt är det timrå som håller i ställningarna. Jag hoppas på att kunna sätta en nolla-nolla i 1,10 klassen med en bra känsla. Det skulle kännas som ett riktigt bra avslut. Inget klubbmästerskap blir det för min del iår heller, jag tror att jag bara varit med på ett klubbmästerskap under alla dessa år. Det har alltid varit något som gjort att jag inte varit med. Iår jobbar jag så klart...



Ovido - Quiz & Flashcards