Alla inlägg den 2 september 2009

Av annica hedlund - 2 september 2009 18:19


nu har emil lämnat lägenheten för att gå på sitt livs första hockeymatch! spännande för honom... för mig återstår detta ännu. känslan av att de ska spelas hockey ikväll är samma lika som att bauhaus börjar med julsaker i mitten på oktober!!! dvs helt galet tycker jag att det är. iof älskar jag julen, men lite kan de väl hålla tillbaka?


en sak behöver man aldrig hålla tillbaka och det är hästshopping!! inte sant? köpte ju för övrigt ett par deltan i lördags i samband med bettet, samt ett pannaband, samma lika som jag hade till bea bus. deltarna (hur skjutton säger man?! deltorna?) jaja, de är i en ny design med en ring... ska lägga upp bild, så fort min kamera är i min hand.

annars tänkte jag ta och titta lite hur det ser ut med globen horse show iår. min mormor har flyttat till stockholm nu, så då har man ju ett bra boende iaf! och emil får jag med mig också, om vi tar bilen....

där kan det ju ske en del shopping. sen har jag ju hela kvällen på mig att beställa hem lite roligt, då det inte är någon hemma som gör att jag får lite dåligt samvete.


Av annica hedlund - 2 september 2009 10:22


god morgon god morgon! idag är både jag och min älskling lediga, det är inte ofta det händer... tänk va skönt det skulle vara med ett 7-4 jobb, med fasta tider för allt. äta lunch kl 12 varje dag, kliva upp klockan 6 varje dag, ledig varje helg, osv.. ne istället så har man lunch någon gång mellan 12 (om man har tur!) och 16, ena dagen börjar man kl 9 den andra kl 13, ibland ledig två dagar i veckan ibland ingen...


Jag vet inte vad som står på schemat idag. Först ska det bli frukost iaf. sen bör man prova på det där med att frächa till sig? inte det lättaste kan tyckas.


tjopp tjopp!

Ovido - Quiz & Flashcards