Alla inlägg den 26 september 2009

Av annica hedlund - 26 september 2009 22:41

  

detta är bucas nya stalltäcke färg. är inte så impad.

känns som ett "hästens" till hästen... om ni hajjar. :P

Av annica hedlund - 26 september 2009 09:21


för alla som delar min passion för hästar, kan jag medela att den 1november flyttar min häst och jag till färsta! :D ett år i kö blev det... men nu är det dags. med detta blir tränings möjligheterna så mycket bättre, vilket jag hoppas kommer märkas nästa tävlings säsong. jag menar två ridhus, tränare på plats, 15min gångväg från jobbet, 15min med buss hemifrån. (fast snart har jag körkortet, då behöver jag inte bry mig om dessa bussar... :p) jag är så glad så glad. denna arbetsdag kommer nog gå riktigt lätt att jobba. ne nu ska jag fortsätta le, samtidigt som jag ska borsta mina tänder. tjaao! :D 

Ovido - Quiz & Flashcards