Alla inlägg den 23 september 2009

Av annica hedlund - 23 september 2009 20:46


brevbäraren kom med ett litet paket idag till mig. en beställning som jag gjorde i fredags, kom idag. det är snabbt och bra. med tanke på att de skulle skära ut mitt namn och allt.

mycket nöjd.

169:- inkl. namn på dig/häst + porto på 22:- www.dekaltext.com

  

Av annica hedlund - 23 september 2009 10:48


Kolla vilka söta mackor jag åstakom till dagens frulle!


  


Av annica hedlund - 23 september 2009 09:56


det här med shoppning är ju något de flesta tjejer tycker om. och jag är väl inte sämre själv, nog för att jag handlar mer åt min häst än till mig själv... men saker som är hemska när man är ute är:

- köer!

- när de har tryckt in så mycket som möjligt på ett stag, så det inte går att hänga tillbaka det man just tittat på.

- hittar man något som man bara inte vill leva utan, så finns det ju så klart inte i ens storlek...

- när man kommer hem och känner att man spenderat lite för mycket...

detta är det sämsta med shopping enligt mig.

sen alla fördelar behöver man ju inte ens börja rabbla, för det finns ju ingen stopp! speciellt inte med häst inblandat...


ne nu ska jag äta lite frulle sen väntar jobb, sen rippen, hemma vid 21?

Ovido - Quiz & Flashcards