Alla inlägg den 3 september 2009

Av annica hedlund - 3 september 2009 17:20


jag har nu lagat mitt livs första lasagne. med gott betyg! fast det höll på o gå åt pipan. då jag tog 4dl mjöl till ostsåsen, ist för 4msk! så fick göra en ny... tokigt det kan bli. :P men det blev som sagt rätt till slut, även om det höll på att bli fel andra gången också...

Av annica hedlund - 3 september 2009 07:33


idag har jag nog mitt jobbigaste arbetspass, den återkommer varannan vecka, om jag som vanligt inte får hoppa in för någon som är borta. Jag jobbar mellan 8.45 till 12! Det är verkligen skit och jobba så.. Hela dagen blir som uppbokad. Men jag tänkte att jag skulle ta och hoppa lite ikväll med min super kille, så då blir dagen genast lite bättre. + att jag ska ringa till maggan och beställa hem lite saker! :D (jag råkade fylla ett a4 igår med saker jag behöver...)


Ovido - Quiz & Flashcards